fredag 29 juni 2012

Mammabloggkryssningen 2012 - because I´m worth it!

Jodå, jag ska åka med i år igen!! Mammabloggkryssning med Birka Paradise! Den här gången blir det många bekanta ansikten! Delar hytt gör jag med fina Madelein, förra året var jag så sent ute med min bokning att jag fick en egen hytt. Längtar såå efter alla underbara vänner, god mat och dryck och att bara få vara! För er som också ska med på resan och åker från Göteborg, det finns fortfarande plats i bilen med mig och Madelein! Fantastiska Johanna ordnar återigen kryssningen, tillsammans med underbara Madeleine och Mgroup PR & Event den här gången! Så om förra årets kryssning var helt strålande, vad kommer då inte årets att bli?! Bara ca två månader kvar..... Här kommer en liten bildkavalkad från förra året så länge! Tyvärr hade jag en dålig kamera då......


Fina vännerna Annica, Elisabeth, Sara & Marylin!

Den helt sanslösa goodiebagen!

Med min fantastiska vinst från Lifestone!

Tillsammans med underbara Thea & Johanna!

Jag & Marylin!

Allt detta ingår i årets kryssning:
  • Plats i en Paradise Quality-hytt med fönster
  • Mingel med bubbel (alkoholfritt alternativ finnes) & fruktfat
  • Middagsbuffé
  • Frukostbuffé
  • Lunch A la Carte
  • Möjlighet att boka in tid för make-up
  • Möjlighet att boka in tid för fotosession
  • Lyxig goodiebag
Pris: 1100 SEK



5 kommentarer:

  1. gaaah, vad roligt vi ska ha! Ska bli så kul att träffas igen också!
    Party party!
    (All party kan bli mer party än förra året när jag och mina hyttkamrater verkligen var ett gäng trötta småbarnsmorsor som åt middag, drack en drink och sedan somnade ovaggat i hytten haha)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får kul!!
    Jag simmar hellre dit än åker med på kryssningen haha ^^

    SvaraRadera
  3. Låter jättekul. Vart kan man hitta info om kryssningen?
    Åsa

    SvaraRadera